Sider

mandag den 20. december 2010

Arbejd, arbejd

Ja så er jeg først færdig med dagens arbejde... altså den slags jeg får løn for... der findes jo mange andre slags 'arbejder' som er meget sjover, og som helt sikkert trækker mere i mig i disse dage. Jeg vil fx vildt gerne i gang med at bage nogle julecupcakes og lege med alle de julecupcakes pynteideer jeg har, måske bliver det i morgen... Og lidt konfekt har jeg også lyst til at kaste mig over... hmmmmm, gad vide om jeg kan købe én til at passe mit job, mens jeg hygger mig med 'juleriet'? Nej vel, det går nok ikke, elsker jo at komme på kontoret - og synes det er det fedeste job ever! Hmmmm, måske sku jeg bare ønske mig nogle flere timer i døgnet af julemanden? Bare et par stykker, sådan at det ikke vil være helt tosset at begynde at bage kl. 23.30...

Nå nat nat, nu vil jeg drømme om cupcakes med smag af kardemomme og appelsin, pyntet med de fineste snefug og lyseblå frosting:oP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar