Sider

søndag den 19. december 2010

Juleriet fortsætter

Ja det er som om jeg slet ikke kan få nok af juleriet i år - det er en helt ny oplevelse  for en tidligere 'jule-hader' som mig... Jeg må jo så bare erkende at det er rigtigt hvad der siges der ude: "Julen er børnenes fest!" Og på grund af mine to 'små' trolde-nisse-englepiger og deres spænding og begejstring, ja så er det altså helt umuligt ikke at blive smittet med 'julebacillen'.

Her til venstre kan i se Bjørg med nissehuen, som jeg har syet til en af til dem hver - jeg er for engangs skyld okay tilfreds med resultatet, og heldigvis synes pigerne også at de er fine.
Når jeg en dag finder ud af at lave en DIY side på min blog, uploader jeg syvejledningen til jer - men i kommer nok til at væbne jer med tålmodighed:o) 


Og nu hvor den store 'Julefanden' har fået fat i mig, og jeg har udviklet mig til lidt af en Gertrud Sand, ja så må der altså også et nisselandskab til:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar